Minulla on nyt kova tarve todistaa itselleni, että kykenen tekemään asian, jota en ole ennen koskaan tehnyt. Nimittäin omien nettisivujen kokoaminen alusta loppuun on seuraava haasteeni. Onneksi on tuo Herra Säätö, joka tietää näistä jutuista aikas paljon.

Minua on alkanut tökkiä tämä valmis formaatti, johon vaan naputtelen asiani ja painan nappia. Minä halluun toteuttaa itseäni tässäkin enemmän, minä halluun määrätä minkälainen se nappi on jota lopuksi painan! Minä halluun, että värit ja kaikki laatikoiden paikat on minun määräämiäni ja minä halluun tietää mitä sivuillani on ja miksi. "Minä, minä, minä..." sanoo juuri puhumaan oppinut ja uhmainen rukkanen!

Sitten bassuista: Minä yritän laittaa kuvia ja juttua Lissusta ja Sennistä. Takkuaa vähän tämä päivittäminen, mutta kyllä tämä tästä vielä etenee.

Semmosta tällä kertaa.

Oli muuten kivaa huomata, että blogissani tosiaan käy paljon ihmisiä! Luulin, että tätä lukevat vaan sukulaiset ja pari kaveria... Mutta tervetuloa vaan uudestaankin!