Sisareni Sarppa haastoi minut kertomaan mitä minulla on ylläni tällä hetkellä. Hah, sattuipa sopivasti, sillä minulla on ehkä maailman arkisimmat vetimet ylläni, mustat rähjäiset housut ja punainen trikoopaita. Ainoa "valopilkku" asukokonaisuudessani on sukat, jotka ovat sinivihreät ja niissä on isohampaisen oravan ja tammenterhon kuvia. Valitettavasti molemmat sukat ovat ukkovarpaan kohdalta melko "siivilät", joten kauan näillä ei varmaankaan enää tepsutella... :( Alusvaatteet löytyy myös, mutta ne on minulla aina niin tympeät, etten viitsi niistä tämän enempää puhua.

Tämä haaste sattuikin sopivasti, sillä olen ajatellut muunnella paria tavallista trikoopaitaani pitsien avulla. Sain tuossa puolisen vuotta sitten läjän vanhoja, eri värisiä reuna- ja välipitsejä, joita nykypäivänä tuskin kovinkaan moni viitsii laittaa lakanoihinsa tai pyyhkeisiinsä (mukaan lukien myös minä). Niillä ajattelin sitten koristaa mm. nyt ylläni olevaa punaista paitaa. Jos jollakin on kokemuksia ja mielellään myös kuvia tällaisesta, niin linkkivinkkejä otetaan mielellään vastaan.

Virkkaaminen on meillä ollut sellainen sukuvika, että se on jossain vaiheessa elämää puraissut melkein jokaista sukumme naista. Itselleni tämä vaihe iski noin vuosi sitten ja nyt muutaman pitsiliinan jälkeen olen aivan "koukussa" lajiin. Taitaa tuo "koukussa oleminen" olla virkkaajien ammattitauti... :D Laitan kuvia tekemistäni töistä sitten joskus, blogini kuvagallerialla on edelleen pahat päivät...