Löydettiin herra Säädön kanssa tänään uusi, yhteinen harrastus ja samalla minun maskuliinisempi puoleni. Menimme nimittäin yhdessä rautakauppaan ostamaan VAIN vaneria noita serviettitelineitä varten, mutta jäätiinkin katselemaan valikoimia vähän pitemmäksi aikaa; minä silmät lautasen kokoisina ja suu ammollaan, herra Säätö miehekkään tietäväisenä. Ja katsokaa mitä minä tunnin shoppailun tuloksena ja sen koivuvanerin (jota ei ole kuvassa) lisäksi sain: pienen ja soman "akkojen" työkalupakin, kukallisen työkalusarjan, lehtisahan ja teriä, maalarinteippiä, hohtimet, puunkaiverrusvälineet...

250913.jpg

Minun ihka ensimmäiset työkalut (mulla ei lapsena ollut edes sellaisia kömpelöitä muovisia)! Oli muuten mielettömän kivaa ja siellä oli paljon kaikenlaista pientä tilpehööriä, jota saattaa tulevaisuuden näpräilyissä tarvita. Suosittelen lämpimästi!