Jeps, huomenna olen tähän aikaan jo laivassa, matkalla Suomeen! Ihana tulla viimein kotiin!

Tänään mulla on vielä viimeinen esitelmä pidettävänä yliopistolla ja sitten homman pitäisi olla hanskassa. Eilen oli viimeinen työharjoittelupäivä ja kyllä se vaan melko haikealta tuntui jättää kaikki taakseen. Oppilaat kyselivät, että "Milloin menet Suomeen?" ja kun vastasin "Lauantai-aamuna." niin seuraava kysymys olikin "Jaa jaa, no millos sä tulet sit takaisin?".

Olen jo niin täpinöissäni kotiin tulosta, että en osaa oikein nukkuakaan. Tänä aamunakin silmät räpsähtivät auki klo 6 ja "roppa" oli sitä mieltä, että "Nyt ei väsytä enää yhtään!". Kuinkahan viimeinen yö sujuu? Tuleekohan nukuttua yhtään (Herra Säätö oli huolissaan, että heräänhän varmasti ajoissa, että ehdin laivaan. Hän voisi kyllä vaikka soittaa ja varmistaa, että olen varmasti herännyt...)? :D

Juu, mutta nyt lähden aamupalalle. Asunnolla mulla ei ole enää yhtään evästä, mutta onneksi virolaista oravannahkaa on vielä sen verran jäljellä, että saan syötyä jossain muualla. :D